Postupak izdavanja nove hrvatske putovnice

U Veleposlanstvu Republike Hrvatske u Kopenhagenu zahtjev za izdavanje hrvatske putovnice mogu podnijeti hrvatski državljani koji imaju reguliran boravak u Kraljevini Danskoj ili na Islandu. Iznimno, zahtjev za izradu putovnice može podnijeti i hrvatski državljanin kojem je nestala putovnica ili joj je prestalo važenje, a nužno mora ostati u Danskoj ili na Islandu duže od 30 dana radi liječenja, službenog posla, školovanja, specijalizacije ili drugih opravdanih razloga.

Građanin zahtjev za izdavanje putovnice podnosi isključivo osobno.
Za malodobne i poslovno nesposobne osobe zahtjev za izdavanje putovnice podnose roditelji odnosno zakonski zastupnik. Dijete mlađe od 12 godina ne mora biti nazočno podnošenju zahtjeva.

Za izdavanje putovnice potrebno je priložiti:

Dvije biometrijske fotografije za putovnicu veličine 3,5 x 4,5 cm (naglasiti fotografu da izradi fotografiju za putovnicu, pozadina-podloga koja se vidi na fotografiji iza glave mora biti jednolika, svijetle i blago kontrastne boje s obzirom na boju kose i lice fotografirane osobe; osoba mora biti fotografirana s lica i bez grimasa na licu), postojeću hrvatsku putovnicu i dansku „žutu“ karticu, za državljane s reguliranim boravkom u Danskoj, odnosnu potvrdu Registra Islanda o boravku i adresi za hrvatske državljane na Islandu.

Obrazac zahtjeva za izdavanje putovnice, kao i podatke za uplatu konzularne pristojbe za putovnicu dobit ćete u Veleposlanstvu. U pravilu, zahtjev za izdavanje putovnice rješava se u roku od 30 dana od dana podnošenja potpunog i uredno predanog zahtjeva.


 

Copyright (c) 1997.- 2021. Ministarstvo vanjskih i europskih poslova RH Sva prava pridržana